PASni UMNO

PASni UMNO

JOM IKUT WAK PAKU TEKAN PAKATAN HARAM JADAH!!!

Sunday 22 January 2012

Larangan Pakaian Renang Tidak Menutup Aurat bukan SALAH KHALID SEORANG!!!

klik untuk besarkan!!!

berikutan rintihan Muhamad Abdullah yang mengendalikan Sekolah Anak-anak Yatim dan Tahfiz Al-Ijabah


"saya kesal dengan tindakan penganjur bersikap berat sebelah sedangkan peserta terlibat termasuk pelajar saya bukan tidak memakai pakaian renang, tetapi pakaian mereka menutup aurat"

paku agak hairan kerana kita sedia maklum bahawa PAS (PARTI ISLAM SEMALAYSIA) yang mencanang bahawa merekalah sebuah parti yang memperjuangkan islam di Malaysia ini. bukan itu sahaja, mereka juga mengiktiraf bahawa sesiapa yang mengundi pas masuk syurga.

namun setelah bersetubuh dibawah selimut Pakatan Rakyat ternyata kopiah pas yang kononnya menunjukkan imej islamik telah ditanggalkan oleh partai keldaian rakyat dan mengantikan kopiah yang kononnya menunjukkan imej islamik dengan songkok senget khalid de' gagaps.

berbalik kepada isu pokok, sekumpulan kanak-kanak ini telah dinafikan hak kemanusiaannya untuk bertanding kerana memakai pakaian menutup aurat. kenapa pakaian menutup aurat tak boleh dibawa berenang??sebabnya yob, tak seksi!!susah nak bergerak yob!!tak standard yob!!tak world!!!

Khalid Ibrahim (MB SELANGOR)
Exco Hal-Ehwal Islam, Instrastruktur dan Kemudahan Awam.


ramai blogger-blogger menyalahkan Menteri Besar Khalid Berahim yang memegang portfolio hal ehwal ugama. kita sedia maklum bahawa khalid baru sahaja dilantik untuk menjaga hal ehwal agama islam setelah dr. Hasan Ali ditendang oleh PAS. paku faham khalid yang memegang exco agama islam perlu disalahkan kerana peraturan yang melampaui peraturan agama yang menyuruh menutup aurat dan keduanya mb khalid sebagai menteri besar sememangnya mempunyai kuasa yang besar dalam pentadbiran negeri.apa yang Paku nak jelaskan disini!!!tolong jangan salahkan Khalid Ibrahim seorang..


Dr Ahmad Yunus Hairi (PAS)
Exco Hal Ehwal Adat Resam Melayu, Belia dan Sukan.


sebenarnya individu lain dibelakang punggung khalid yang harus dipersalahkan, ditanya serta dipertanggungjawabkan ialah Dr Ahmad Yunus yang telah memegang port folio Belia dan Sukan Selangor..dia yang berhak mengawal setiap aktiviti yang berkaitan dengan Belia dan Sukan setiap negeri...

*belum sebulan, dua-dua dah kena balun...jawab khalid...jawab yunus...kehkehkeh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...