PASni UMNO

PASni UMNO

JOM IKUT WAK PAKU TEKAN PAKATAN HARAM JADAH!!!

Monday 23 January 2012

LIM GUANG ENG MENYAMBUT TAHUN BARU CINA DI ITALI DENGAN TAJAAN TAN SRI???


Seen recently at Changi International Airport a man who closely resembles Penang Chief Minister Lim Guan Eng, who boarded a flight to Italy. He flew in Singapore Airlines business class with a party which could easily pass of as a family unit.

It is also said this trip and the stay at a 5 star accommodation, is being paid by a Tan Sri. Rumour has it he is in the gaming business. 
SELANJUTNYA DI SINI


Persoalan yang ingin Paku kongsikan:

1) Adakah benar KELIBAT MAKHLUK seiras-iras LIM GUANG ENG iaitu Ketua Menteri Pulau Pinang daripada DAP di Lapangan Terbang Singapore Airline sekeluarga??? 

2) Atas kapisiti apa beliau sekeluarga berada di sana???

3) Adakah mahu pergi melancong sempena Tahun Baru Cina ini??

4) Kemana lokasinya???

5) Adakah Itali seperti yang dinyatakan dalam sumber bigdogdotcom???

6) Benarkah dakwaan percutian manusia didakwa LGE ditaja oleh Tan Sri dalam perniagaan perjudiaan???

7) Atas kapisiti apa Taukey judi itu mahu menaja?? adakah dapat pelepasan cukai / rasuah???

8) Benarkah dakwaan penginapannya di Hotel 5 Bintang yang ditaja seorang Tan Sri taukey JUDI???

9) Benarkah dakwaan LGE menaiki kapal terbang kelas PERNIAGAAN???

*untuk makluman semua, dahulu LGE dengan lantang mengatakan bahawa beliau perlu menunjukkan mesej kepimpinan melalui tauladan dengan menaiki penerbangan kelas ekonomi supaya dapat jimat duit...tetapi kenapa beliau dikatakan menaiki kelas perniagaan??adakah kerana ditaja???adakah kerana menggunakan duit rakyat atau duit sendiri???kenapa perlu menaiki dari Singapura???kalau benar dakwaan LGE pergi ke ITALI ditaja bermakna rakyat Penang telah tertipu dengan sandiwaranya selama ini....

ikuti temubual LGE dari akhbar STAR 18 JUN 2008 


Soalan: Adakah penerbangan kelas ekonomi benar-benar berkesan dari segi langkah penjimatan kos yang signifikan dan praktikal? (Selvi, Bagan Ajam)

Lim Guan Eng: Walaupun agak susah dan saya mampu migrain tetapi kita mesti menghantar mesej bahawa kita mesti menyimpan dan satu-satunya cara untuk melakukannya adalah ‘kepimpinan melalui teladan’. Jika saya boleh melakukannya pada masa lalu, kenapa tidak sekarang? Anda menggunakan wang rakyat dan anda harus menganggap wang itu adalah milik anda sendiri



sumber: SINI


sama-sama kita nantikan kepulangannya !!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...