PASni UMNO

PASni UMNO

JOM IKUT WAK PAKU TEKAN PAKATAN HARAM JADAH!!!

Sunday 22 January 2012

PENGANJUR SALAH PILIH TEMPAT!!!NAK SALAHKAN UMNO JUGA KE??!!!SERAMNYA!!!!

TENGOK VID NI DULU SUPAYA KORANG AKAN RASA UMNO KEJAM!!!




Kecoh malam tadi di Kg Jln Kebun Klang yang mana sekumpulan anak anak muda menyerang dewan MBSA dimana program HINDRAF berlangsung.

Jika dilihat dalam video yang ditayangkan memperlihatkan anak anak melayu Jln Kebun bertindak biadap keatas program yang dijayakan Pakatan DAP,PAS, PKR. Anak melayu dilihat menyerang mereka yang berada dalam dewan MBSA. Itu yang dipaparkan dalam video tersebut.

Tetapi apakah anda tahu bahawa Kg Jln Kebun merupakan kubu kuat orang Melayu yang mana 100% nya adalah orang Melayu dan tidak ada seorang pun bangsa India yang menetap di Kg Jln Kebun.

Mengapa Pakatan mengadakan program HINDRAF di Kg Jln Kebun sedangkan kawasan tersebut 100% orang Melayu? Dan mengapa program Hindraf diadakan pada waktu Maghrib? Apakah anda nampak motif utama mereka?seterusnya di sini

PAKU:

bagi paku, apa yang mereka lakukan ini adalah untuk mendatangkan kemarahan kepada orang-orang melayu..adalah amat menghairankan kenapa program HINDRAF yang bermotifkan ASALKAN BUKAN UMNO diadakan disebuah kampung yang mana seluruhnya masyarakat MELAYU...

perkara yang dilakukan oleh Chegubard ni memang sengaja diaturkan di situ supaya akan menimbulkan kemarahan penduduk di situ. 

ok paku nak ambil sedikit situasi..

anda mengetahui di sebuah kampung  A mempunyai seorang ketua sebuah PARTI ADAT dan SUKAN (PAS) iaitu TOK GURU NICKY AJIS...kemudian anda menganjurkan program bersebelahan rumahnya dengan matlamat utama program itu ialah menerapkan kebencian kepada lebai tu...agak2 apa reaksi penduduk setempat???

sudah pasti penduduk kampung di situ akan marah dan mereka akan menyuruh anda serta program yang hendak dijalankan itu dibatalkan..tetapi anda berkeras atas alasan ada hak kebebasan bersuara...kemudia reaksi penduduk kampung  NICKY AJIS marah dan melakukan kekacauan...dan anda melihat kejadian tersebut merupakan kejayaan bahawa penduduk kampung  NICKY AJIS adalah kejam..kemudian anda mencanang bahawa penyokong PAS adalah sangat kejam...teori mudah lah bhai!!!

kenapa CHEGUBARD anjurkan program ABU dengan HINDRAF di kampung orang MELAYU???CHEGUBARD yang amat sial ini telah berjaya mewujudkan satu sentimen kurang senang masyarakat INDIA kepada masyarakat MELAYU UMNO...kita dapat lihat betapa haramjadahnya dia sanggup menjatuhkan saudara SEISLAM dan SEBANGSA semata-mata mahu meraih kepentingan POLITIK...

Suhaimi Shafie ADUN Sri MUDA dari PKR menyatakan rasa kecewa kepada pihak penganjur yang diketuai CHEGUBARD!!!

aku yakin suara suhaimi tak kemana...kalau PKR sayangkan kredibiliti sila gugurkan CHEGUBARD daripada organ parti..kalau tidak mahu SUHAIMI harus keluar PKR...anda sendiri tahu akan permainan mereka...ZULKIFLI NORDIN dan lain2 boleh masakan SUHAIMI SHAFIE tidak???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...