PASni UMNO

PASni UMNO

JOM IKUT WAK PAKU TEKAN PAKATAN HARAM JADAH!!!

Sunday 22 January 2012

1000 MASYARAKAT INDIA KELUAR PKR MASUK BN?!! MALAPETAKA BESAR BUAT PAKATAN!!!


steadylah!!!pesta ponggal!!!1 MALAYSIA!!


anggaran 1000 orang

gambar lanjut di AAKJ


ketika PKR dan seluruh agen pembangkang hampir berseronok merayakan kononnya kejayaan bahawa kempen bersama HIDRAF untuk menjayakan program MENGHASUT ORANG RAMAI MEMBENCI UMNO (ASALKAN BUKAN UMNO : ABU)...timbul pula suata Malapetaka Besar buat angkatan Pembangkang bahawa malam tadi ketika masyarakat CINA sedang makan besar malam merayakan Tahun Baru...seramai lebih kurang 1000 penduduk INDIA di Dun Seri Setia Kelana Jaya telah keluar dari PKR lalu menyertai BN!!!

Dr. Vikneswaran sebelum ini telah membawa Anwar Ibrahim datang ke Seri Kelana tetapi kali ini telah berubah fikiran untuk menyertai BN dan tidak memanggil Anwar Ibrahim lagi. sebagai gantinya, beliau telah membawa Datuk Hj Abdul Halim Samat yang mewakili BN.ternyata ini petanda dan suatu rahmat kepada penduduk sekitar!!!

pada malam tadi, suatu majlis perasmian sebuah NGO yang diberi nama PRIHATIN telah dirasmikan di Padang Permainan Blog 4/5 Desa Mentari Dun Seri Setia Kelana Jaya...masyarakat sekitar yang hadir seramai 1000 orang telah bersama-sama menyediakan masakan sempena pesta 'ponggal' sejak awal pagi lagi...cayalah 1 MALAYSIA!!!!

* PR hancur...kihkihkih...niat busuk!!!masuk kampung orang buat taik!!!bila kena cuit sendiri pelik...masyarakat INDIA jangan salahkan penduduk kampung tapi kena salah cheguBAD kerana kebodohannya memilih sarang tabuan!!!

1 comment:

Anonymous said...

macam ni baru bagus!!jangan jadi badigol suka buat kacau. blog baru ni..harap masyarakat india tetap pendirian lepas ni..selamat maju jaya wak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...